Selasa, 18 Ogos 2015

Detox dengan Herbalax,Alfafa dan Lecithin

Ubat Sembelit




3 hari berturut turut saya buat projek detox menggunakan alfafa ,herbalax dan lecithin tu saya gantikan dengan omega..

Alhamdulillah 3 hari tu saya membuang dengan jayanya hehhe..tak de rasa tak puas selepas keluar dari toilet..memang lega sangat sangat  ..perut jadi kempis ,badan jadi ringan..

ni saya kongsikan cara saya detox..

sebelum tidur 4 biji herbalax
selepas makan malam 5 biji alfafa dan 3 biji omega..
selepas makan tenghari 5 biji alfafa dan 6 bji lecithin


so sesiapa nak cuba projek detox dengan produk Shaklee boleh pm saya 0133121031



~0133121031
~fb Azira Mamat
~Cod ( cash on delivery ) Shaklee Bukit Tinggi Klang ,  Pengedar Sah Shaklee Bandar Botanik ,Pengedar Sah  Shaklee Parklands ,Pengedar Sah Shaklee Kota   Bayuemas, Pengedar Sah Teluk Panglima Garang,Pengedar Sah Shaklee Sijangkang. Pengedar Sah Shaklee Johan Setia Klang,Pengedar Sah Shaklee Bandar Puteri,Klang .Pengedar Sah Shaklee Klang ,Pengedar Sah Shaklee pandamaran 

~penghantaran seluruh Malaysia dan Singapura via poslaju,gdex dan citylink

Tiada ulasan:

Catat Ulasan