Selasa, 8 Mac 2016

Bila saya mula terjebak dengan Emas

Powergold



Saya yakin ramai diluar sana seperti saya..simpan simpan simpan..dah simpan  bila nak guna duit eh guna duit ni  dulu la,pastu sedor sedor kering dalam akaun wakaka...

Eh jangan nak tipulah mesti korang pun macam tu..hihi..

ok sebab saya jenis macam kisah diatas la saya mula bertukar kepada simpanan emas...semuanya secara kebetulan..saya duk mencari simpanan  yang bukan sekadar kita simpan 5k dapat 5k..tapi meningkat...itulah permulaan bisnes emas...


Saya ni jenis suka tulis apa yang saya nak belanjakan bila dapat gaji,berapa yang saya nak saving  setiap bulan..dan sama jugak dengan emas..Saya target 1 g sebulan tapi 3 bulan dah terjebak dengan emas ni dah dapat 20g...huhu..siapa sangkakan..Macam mana saya buat???Mesti korang tertanya tanya kan..heheh...bila saya menyimpan saya juga berkongsi dengan rakan rakan lain kelebihan simpanan emas,so dari situ lah ianya berkembang..Syarikat bayar bonus bila kita berkongsi dengan orang lain..Dari duit bonus,dari untung runcit berniaga produk kecantikan dari situlah saya beli emas..Ada duit sikit sikit  bila cukup terus tukar kepada emas..



Alhamdulillah lepas saya mulakan dengan simpanan emas ,barulah saya nampak hasil duit berniaga saya..kalau sebelum ni sedar sedar abis je..


Korang yang rasa macam saya bolehlah mula dengan simpanan emas selepas ini..Tak rugi pun kita tukar duit kepada emas.kenaikan emas puratanya hampir 45% setahun...

Ok tu je setakat ni..Saya doakan yang baca blog saya ni anda kaya  dan berjaya dunia akhirat..Amin..



#stokispowergold
#powergold
#1gram1bulan1keluarga
#stokispowergoldKlang
0133121031

Tiada ulasan:

Catat Ulasan