Khamis, 24 Mac 2016

Jual Emas Online Laku

Emas


Emas 1 gram 

Dulu bila tengok orang  berniaga emas online,dalam hati saya boleh ke percaya?tak hilang?tulen?tak kena tipu ke?rupa-rupanya bisnes emas online ni dah lama wujud..cuma saya je belum sedar dan terjebak..hehehe..

Yang penting dalam berniaga KEJUJURAN antara kedua dua pihak..pelanggan dan penjual..InsyaAllah semua selamat..setakat ini customer saya alhamdulillah terima emas selamat sampai di tangan masing masing..

Ketika ekonomi Malaysia berada dalam situasi yang saya kira semua orang mula berjimat,inilah peluang yang saya nampak..Ya ajak orang diluar sana menyimpan emas.Terangkan pada mereka tentang inflasi..Saya pasti anda semua sedar bahawa jika kita bandingkan tempoh 10 tahun yang lepas dan masa kini sangat berbeza dari segi kemampuan membeli. Dahulu, dengan RM200 troli pasaraya itu akan penuh setiap kali kita pergi berbelanja pada hujung bulan. Kini, RM200 tidak lagi dapat kita belanjakan untuk mendapat barang yang sama banyak. Mengapa?

Inilah Inflasi..

Ini berbeza sama sekali jika dibandingkan dengan menyimpan emas. Emas bersifat pengekal nilai dan tidak akan mengurangkan kuasa beli anda berdasarkan apa yang anda simpan.



Kesan inflasi

Dan jangan lupa sedarkan orang diluar sana apa kegunaan emas akan datang..



Antara posting saya di fb tentang kesedaran menyimpan emas..

dan mengapa saya pilih powergold sebagai bisnes emas saya..

Antara salah satu sebab adalah agen powergold dibayar bonus atas jualan..tiada konsep 4D duduk diam dapat duit ya..Semua kena usaha..dan yang paling penting tentulah jual beli emas ,emas anda pegang..anda lihat,anda rasa dan anda simpan sendiri emas tersebut..

Konsep powergold sendiri

>Saving
>Trading
>Networking

Dan atas keuntungan trading dan networking la pulak saya lakukan saving untuk family saya sendiri..Untung ka untung..Tak perlu guna duit lain..Semua hasil berniaga emas di Powergold.

Ramai yang berminat,tapi tiada ilmu emas..Apa yang saya nak cakap U mula dulu...belajar sambil berniaga..dalam grupp kami sendiri ada mentor dan tim yang sangat sangat membantu..Bayangkan saya dari zero tentang emas,kini alhamdulillah ada la pengetahuan walau tak banyak ilmu emas ni...Bukan tunggu perfect baru nak mula..Sedar sedar orang dah ke bulan kita masih tang tu je hihi...

Paling saya tak sangka dalam tempoh 4 bulan network saya berkembang dengan sangat cepat..Permintaan emas sangat tinggi  dan sentiasa meningkat..




Sebahagian dari order customer

Apa yang saya nak cakap Mudahnya Berniaga Emas Online!Tak perlu ada kedai,modal ratus ribu untuk mula berniaga..Yang perlu ada keinginan dan tindakan.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan