Khamis, 9 Julai 2015

Vitamin Shaklee untuk Hamil

Shaklee hamil






Supplement Shaklee untuk hamil..
Isteri
Gla >>>Shaklee GLA Complex seimbangkan hormon untuk melancarkan kitaran haid dan membantu meningkatkan kesuburan dengan cara
membentuk persekitaran rahim yang sihat dan optimum untuk persenyawaan dan membantu wanita dalam menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan.
b COMPLEX >>> acid folic untuk meningkatkan kesuburan,mengurangkan risiko kecacatan pada janin
SUAMI
Zinc Complex pula, ianya penting untuk lelaki menghasilkan sperma yang sihat dan kuat yang secara tak langsung meningkatkan peluang persenyawaan terjadi. Selain itu, Zinc juga membantu meningkatkan keinginan seksual.
Vitamin E Complex mengandungi bahan-bahan yang mampu membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki; dari aspek meningkatkan kualiti serta bilangan sperma.




~0133121031
~fb Azira Mamat
~Cod ( cash on delivery ) Shaklee Bukit Tinggi Klang ,  Pengedar Sah Shaklee Bandar Botanik ,Pengedar Sah  Shaklee Parklands ,Pengedar Sah Shaklee Kota   Bayuemas, Pengedar Sah Teluk Panglima Garang,Pengedar Sah Shaklee Sijangkang. Pengedar Sah Shaklee Johan Setia Klang,Pengedar Sah Shaklee Bandar Puteri,Klang .Pengedar Sah Shaklee Klang ,Pengedar Sah Shaklee pandamaran 

~penghantaran seluruh Malaysia dan Singapura via poslaju,gdex dan citylink

Tiada ulasan:

Catat Ulasan